Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

středa 17. prosince 2014

Vánoční výměna

Poslední výměna se mi líbila a tak jsem se zapojila do další, tentokrát s Vánoční tematikou. Můj "los" padl na Evu. Eva neměla žádné konkrétní přání, co se týká barvy, nebo zaměření. Trošku jsem si prohlédla její blog a zjistila, že se věnuje především šití a háčkování. Zjišťuju, že háčkování je zřejmě jednou z nejoblíbenějších kreativních technik současnosti. Takže háčkovaný dárek jsem opět zavrhla - nebudu jí přece posílat něco, co si může sama udělat. Ale zjistila jsem, že začíná s patchworkem. Já sice nešiju, ale dělám falešný patchvork. Říkala jsem si, že by se jí to mohlo hodit k nějakým jejím výrobkům a věnovala jeden z mých věnečků, který jsem speciálně pro ni dozdobila patchworkovým zvonečkem. Snad se bude líbit.



Dárek pro mě tvořila Radka. I ona se mě zeptala na barvičky, aby si udělala alespoň přibližnou představu, co by se mi mohlo hodit. Moje odpověď byla jednoduchá, co se Vánočních dekorací týká, dávám přednost buď sněhově bílé, nebo tradiční kombinaci červená-zelená-bílá. Ty upotřebím vždycky, budou ladit s mými ostatními Vánočními dekoracemi a nehrozí, že by tedy skončily někde na dně skříně. U jiných dekorací je barvička celkem lhostejná, hodí se skoro všechno. Na dáreček jsem se těšila a po 10. prosinci už docela netrpělivě vyhlížela pošťačku. Konečně dorazil:


Mám opravdu velkou radost. Mě by určitě nenapadlo si udělat stromečky. Co se mé fantazie týká, stromečky bych zvládla, ale dalo by mi práci vymyslet kmen. Nápad se skořicí je suprový. Teď musím vymyslet nějaké pěkné umístění - stromečky samy nechtějí stát, takže je budu muset do něčeho zapíchnout... Líbily by se mi jako zápichy do květináče, ale já bohužel kytky nemám. Ale můžu je zapíchnout třebas jen tak do mističky... Ještě zbývá vymyslet, čím sypkým ji naplnit, aby se to hodilo...

4 komentáře:

  1. Tvůj věneček je parádní, ale ty stromečky, to vidím prvně, ty tedy jsou, musely ti udělat ohromnou radost :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já mívám vystavené věnečky zvlášť a kouličky (zvoneček už byl poslední) taky zvlášť, aby si každý mohl vybrat kombinaci, která se mu líbí.
      Stromeček jsem taky viděla prvně.

      Vymazat
  2. Věneček jsem už viděla u Evičky a podle všeho z něj měla velkou radost. :-)
    Stromečky bych mohla nějaké uháčkovat a nápad na skořicový kmen je vážně dobrý. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věcičky. Zkrátka, kdo umí, ten umí!!!

    OdpovědětVymazat