Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

pondělí 27. ledna 2014

Minidečky

Když jsem si zřídila obchůdek na Fléru, chtěla jsem tam především dávat háčkované Velikonoční a později Vánoční dekorace, ale s těmi to nakonec dopadá jinak. Za prvé jich nestihám udělat tolik, kolik bych si představovala a za druhé se mi téměř všechny daří rozprodat dřív, než je vůbec stihnu do obchůdku umístit.


Aby tam vůbec něco bylo, vystavila jsem zatím pár deček, pro které nemám doma upotřebení a leží mi ve skříni bez užitku. Ani jsem nějak nepředpokládala, že by o ně někdo mohl mít zájem. K mé velké radosti jsem se však přecejen dočkala i první objednávky. Paní mě však prosila, jestli bych neměla i nějakou pididečku. Neměla, ale omámená vidonou na těch pár korunek jsem popadla háček a po třech dnech paní poslala fotografii se svými nejnovějšími výtvory. Nejsem žádný troškař, tak jsem jich udělala víc, aby si paní mohla vybrat.

Vybrala si sedmičku. Ostatní jsem vystavila na Fléru pro případné další zájemce. Některé se už také prodaly, ale pár jich tam ještě zbylo. Neočekávám však davy potenciálních zákazníků. Úplně mi bude stačit vaše chvála v komentářích.

Zdroj: http://kerria.pise.cz/52-minidecky.html
 

Zdroj: http://kerria.pise.cz/52-minidecky.html


Zdroj: http://kerria.pise.cz/52-minidecky.html

Žádné komentáře:

Okomentovat