Návody

D Ů L E Ž I T É - Č T Ě T E !

Prohlašuji, že veškeré návody a předlohy publikované na tomto blogu jsem vymyslela a vytvořila sama. Tímto dávám svolení k jejich dalšímu šíření na internetu při dodržení obou následujících podmínek současně:
1. Návod, či předlohu může na svůj web zkopírovat každý, kdo podle něj vytvoří vlastní výrobek a jeho obrázek publikuje spolu s návodem/předlohou.
2. Každý zkopírovaný návod či předloha bude opatřena viditelným popiskem s uvedením zdroje a funkčním proklikem na tento blog.

Výše uvedené se nevztahuje na rubriku Vzory, neboť na tyto vzory se vzhledem k jejich stáří a anonymitě nevztahují žádná autorská práva.

Návody a předlohy na ostatní výrobky zájemcům zašlu e-mailem. Žádosti si pište do komentářů ke konkrétním příspěvkům. Děkuji.

úterý 14. ledna 2014

Maxišátek


Můj muž býval koňák tělem i duší. A k westernovému ježdění také patří country hudba. A protože kolem dokola bývalo podobně trefených koňáků hodně, byly také časté různé countrybály, kde se všichni scházeli a kromě tancování a popíjení si také vyměňovali zkušenosti a drbali se navzájem. V té době jsme tedy absolvovali zhruba 3-5 countrybálů za rok. Můj muž měl za ty roky patřičné oblečení a já si také nechala ušít speciální šaty. Ale na prvním countrybále pod širým nebem jsem zjistila, že i v parném létě jsou noci poměrně chladné. Chtělo to stylový doplněk.


A protože jsem holka šikovná, koupila jsem bílou vlnu a pustila se do dílka. Vyrobila jsem si vlněný maxišátek. Na první pohled to moc nevypadá, ale skutečně svůj účel plnil. Ač samá díra, krásně hřál. Ale měla jsem ho na sobě jen párkrát. Pak přišel na svět Adámek a bylo po tancování. Když jsem zjistila, že už se do šatů nevejdu, prodala jsem celý model včetně šátku na Aurku.
Na památku mi zbyly fotky, které jsem pořídila vlastně jen kvůli prodeji.




Zdroj: http://kerria.pise.cz/61-maxisatek.html

2 komentáře:

  1. Krásný kousek! Na to, že jsi byla asi začátečník, se povedl náramně.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. Začátečník už asi ne, už jsem před tím pár věciček udělala. Ale tohle byl můj úplně první háčkovaný výtvor bez návodu. Celé jsem si to vymyslela sama.

    OdpovědětVymazat